Administratie in Houten

Als onderneming heeft u verschillende mogelijkheden voor uw administratie in Houten. U kunt een boekhouder aannemen, u kunt uw administratie in Houten zelf doen of u kunt deze uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder aannemen is voor veel bedrijven in het midden- en kleinbedrijf een grote stap. Meestal is er ook niet genoeg plek voor een fulltime functie en zijn er pieken in de drukte van de werkzaamheden. Het zelf doen kost veel tijd en energie en naarmate de onderneming groeit, wordt ook de administratie complexer. Voor veel bedrijven is het uitbesteden van de administratie in Houten een goede tussenoplossing.

Uitbesteden van uw administratie

Administratie Houten

Bij Administratie & Advieskantoor Houten betaalt u alleen voor de diensten die u afneemt. En u bepaalt zelf wat u uitbesteed. U kunt zelf uw administratie bijhouden en alleen de aangiftes van alle voorkomende belastingen uitbesteden maar u kunt er ook voor kiezen om uw volledige financiële administratie in Houten bij ons onder te brengen. In dat geval zorgt u dat wij al uw ingaande en uitgaande facturen krijgen en alle bonnen. Wij zorgen dat alles wordt ingeboekt en er een winst- en verliesrekening wordt gemaakt. Uiteraard monitoren wij uw financiële situatie en ontvangt u rapportages.

Onze dienstverlening is maatwerk. Elke onderneming is uniek en elke administratie dus ook. Op basis van uw wensen en de structuur van uw onderneming maken wij een offerte. We maken graag een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking waarin we bespreken wat Administratie & Advieskantoor Houten voor uw onderneming kan betekenen.